loading...
دانلود آهنگ جدید موزیک خارجی موزیک ویدیو خارجی جدید
حسین بازدید : 31 شنبه 19 آبان 1397 نظرات (0)
1. آیا مشاوره قبل از ازدواج ضروری است؟ - اقتصاد آنلاین

21 آوريل 2018 دختر و پسرانی که بعد از یک تب عشقی و یا حتی بدون عشق وارد زندگی مشترک می شوند اما نمی توانند بیش از چه زمانی به مشاوره مراجعه کنیم؟ مشاوره پیش از ازدواج هم در زمان آشنایی دو نفر با هم و هم بعد از مرحله خواستگاری اتفاق می‌افتد.

2. اهمیت مشاوره قبل از ازدواج چقدر است ؟! / توصیه می کنیم قبل از ازدواج

توصیه می کنیم قبل از ازدواج حتما به مشاور متخصص مراجعه کنید شود؛ اول این که فرد بداند برای ازدواج آمادگی دارد یا نه و بعد از طرف مقابل شناخت کافی داشته باشد.

3. مشاوره پيش از ازدواج به چه دردی می‌خورد؟ - بیتوته

مشاوره قبل از ازدواج,سوالات قبل از ازدواج,دانستنی های قبل از ازدواج,دانستنیهای قبل ما براي مشاوره پيش از ازدواج بايد به چه نوع متخصص حوزه روان‌شناسي مراجعه کنيم؟ يا اينکه بعد از مراسم خواستگاري و تصميم قطعي براي ازدواج، اين مشاوره انجام شود.

4. مشاوره قبل از ازدواج واقعاً لازم است؟ « ویژه زوجین در شرف ازدواج »

من مهران هستم با همسرم افسانه، قبل از ازدواج نزد مشاوره قبل از ازدواج رفتیم. متخصصِ بی طرف یا انجام یک مشاوره خانواده می تواند بیشتر از آنچه که فکر می کنیم برای 

5. قبل از ازدواج چه آمادگی هایی باید کسب کنید؟ + چند پیشنهاد مهم - کاوش

اگر قبل از ازدواج و در خانواده چنین نکنیم، بعد از ازدواج و در زندگی مشترکمان چنان نخواهد پیشنهاد میکنیم، قبل از ازدواجتان از مشاوره قبل از ازدواج استفاده کنید و یا اگر . بررسی آنها تلاش کنیم تا راهنمای درستی برای قبل از ازدواج جوانان فراهم کنیم.

6. عاشقی قبل از ازدواج بهتر است یا بعد ازدواج؟ - ایران ناز

بهتر است بعد از ازدواج عاشق طرف مقابل شد یا قبل از ازدواج برای درک بهتر این موضوع پس اگر از معنای اول صحبت کنیم، عشق برای ازدواج لازم است و اگر از معنای دوم من توصیه می‌کنم در چنین مواردی با یک روان‌پزشک یا روان‌شناس مجرب مشاوره شود.

7. مهمترین نکته مشاوره پیش از ازدواج؛ تناسب را رعایت کن - سرپوش

ما برای مشاوره پیش از ازدواج باید به چه نوع متخصص حوزه روان‌شناسی مراجعه کنیم؟ یا اینکه بعد از مراسم خواستگاری و تصمیم قطعی برای ازدواج این مشاوره انجام شود.

8. انجام تست و مشاوره قبل از ازدواج - نمناک

یکی از شروط ازدواج تان انجام تست و مشاوره قبل از ازدواج باشد، زیرا این یکی از راهکاری با انجام این تست بفهمید که به هم می آیید یا خیر، بلکه انجام تست و مشاوره بعد از آن راهکاری مناسب . همچنین مساله های احتمالی زندگی شان در آینده را بیان می کنیم.

9. رابطه پیش از ازدواج داشته باشیم یا نداشته باشیم - هنر زندگی

8 قدم برای بازگشت به زندگی بعد از طلاق . زیرا اگر شما بدون مشورت با مشاوران خانواده و ازدواج تنها بر مبنای دانسته های خود در این مورد اقدام اگر پیش از ازدواج با فردی که با او در رابطه هستیم ، ارتباط جنسی برقرار کنیم چه تاثیری در در مورد داشتن و یا نداشتن روابط قبل از ازدواج بیش از هر چیز، این شما هستید که تعیین کننده اید .

10. ازدواج - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

در برخی از کشورهای جهان، ازدواج همجنس‌گرایان، یعنی ازدواج دو مرد یا دو زن با تعریف می‌کند: ارتباط پردوام یا کم‌دوام نر و ماده گذشته از عمل زادآوری محض تا بعد از را مانند انواع متفاوتی از قوانین که برای اجرایی شدن وضع می‌شوند نگاه کنیم. هند، ازدواج کودکان نیز انجام می‌شود که والدین آن را در گاهی حتی قبل از تولد کودک تنظیم می‌کنند.

11. در مشاوره پیش از ازدواج چه اتفاقی می‌افتد؟ - ویکی روان

22 ژوئن 2017 چرا باید قبل از مهم‌ترین تصمیم زندگی‌مان یعنی «ازدواج» پیش مشاور برویم؟ روان‌شناس بالینی که تخصص مشاوره پیش از ازدواج را دارد مراجعه کنیم. یا اینکه بعد از مراسم خواستگاری و تصمیم قطعی برای ازدواج این مشاوره انجام شود.

12. اول تحقیق در مورد صلاحیت مشاور، بعد مراجعه – به دخت

19 نوامبر 2016 برای بررسی اهمیت و کاربرد مشاوره قبل و بعد ازدواج و در نتیجه میزان اثربخشی اگر به سایت سازمان ثبت احوال مراجعه کنیم، در سال ١٣۸٢ نسبت ازدواج به افراد ارائه می شود اما در مورد ازدواج و خانواده می بینیم که هیچ و یا کمترین آموزش 

13. مشاوره ازدواج، دکتر روانشناس برای مشاوره ازدواج، مشاوره قبل از ازدواج

گاهی افراد ملاک های پیش از ازدواج و یا مشاوره ازدواج را نادیده می انگارند و به شناخت اجازه دهید از فواید و مزایای ازدواج شروع کنیم و بعد به صورت جدا جدا مشاوره ازدواج و 

14. نیاز به علاقه قبل از ازدواج - مشاوره ازدواج

شهریور ۱۸, ۱۳۹۲ /۳۰ دیدگاه /در دانستنی های ازدواج /توسط مشاور وجود دارد که آیا علاقه قبل از ازدواج لازمه زندگی است و یا بعد از ازدواج می توان علاقه و عشق را به وجود آورد؟ .. عاشقانه بزنیم و من میترسم چند ماه رفت و آمد کنیم ولی صد درصد این عشق و علاقه به 

15. مشاوره قبل از ازدواج چگونه است؟ اهمیت و کاربرد مشاوره ازدواج - آلامتو

3 ژوئن 2018 مشاوره ازدواج به دو صورت وجود دارد: مشاوره‌های آموزشی یا آموزش پیش از اما آیا واقعا آموزش پیش از ازدواج، همان یک ساعت سخنرانی است که برای مجوز عقد است و بعد از این مهارت به ما می‌آموزد در دعوا با همسر از چه چیزهایی اجتناب کنیم و کدام 

16. مشاوره پیش از ازدواج مؤثر چگونه است؟ - مرکز مشاوره

این دیدگاهی غلط است که فکر کنیم در مشاوره ازدواج افراد شبیه به هم را با هم انطباق دهیم. تعارض یا عدم تعارض پیش بینی کنندهی موفقیت یا شکست یک ازدواج نیست، خیلی امیدوارکننده می زد اما بعد از سه چهار روز دیگه گفت که دوست داره قبل از نامزد 

17. مشاوره قبل ازدواج - مرکز مشاوره آفتاب

برای کاهش آمار طلاق در جامعه باید مشاوره قبل از ازدواج به یک امر اجباری و رسمی تبدیل انسان تلقی کنیم، باور اینکه در این دوره رشد، نیازمند راهنمایی هستیم، عجیب نیست. . نکته بعد اين که مشاور مي تواند راه هاي تحقيق را به طرفين ياد بدهد يا به آن ها، 

18. ازدواج، خانواده، زندگی مشترک - www.freiburg.de

قبل از ازدواج کجا می توانم مورد مشاوره قرار بگیرم؟ چگونه می توانم برای کودک خود کودکستان یا مهد کودک پیدا کنم؟ کمک هزینه والدین مزایای دولتی برای خانواده ها بعد از تولد کودک است. از شما خواهش می کنیم، به صورت تلفنی ثبت نام کنید.

19. کدام نوع ازدواج بهتر است , سنتی یا مدرن ؟- بیاتوعروسی

ازدواج غیر سنتی : پسر یا دختر ، یکدیگر را در بیرون از خانه می ببنند وهمدیگر را می پسندند ، حتی گفتگوهای قبل ازآن که راهکار درست رابیان بداریم مناسب است که مقداری به تجزیه وتحلیل به پردازیم ، تا با از تقاضای جوان خود استقبال کنیم . به عنوان مشاور تحقیق خود را به جوان خود بگوییم. حریم خصوصی قبل و بعد از ازدواج 

20. روان شناسی عمومی ، مشاوره و سلامت روان - سوالاتي كه قبل از ازدواج بايد

روان شناسی عمومی ، مشاوره و سلامت روان - سوالاتي كه قبل از ازدواج بايد بپرسيد - روان اگر آزمایشات خون (بعد از چند جلسه یا ماه) نشان داد که ازدواج شما با یکدیگر مناسب . چه کار کنیم که حرفهایمان تمام نشود و همیشه حرفی برای گفتن داشته باشیم ؟

21. مشاوره ازدواج 2 – مرکز مشاوره ترنم

نکته بعد این که مشاور می تواند راه های تحقیق را به طرفین یاد بدهد یا به آن ها، .. تا حالا عاشقمه،قرار شده ازدواج کنیم ولی بهم گفته بعد از خواستگاری نباید دانشگاه 

22. رابطه عشق و ازدواج(عشق و علاقه قبل از ازدواج باید به وجود بیاید با بعد

20 نوامبر 2017 پس اگر از معنای اول صحبت کنیم،رابطه عشق برای ازدواج لازم است و اگر از می‌کنم در چنین مواردی با یک روان‌پزشک یا روان‌شناس مجرب مشاوره شود.

23. داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج – مای مشاور

بعد از رابطه جنسی عوض شده و میگه نمی خوامت باشیم…… حالا عوض شده میگه نمیخوامت هرچی التماس میکنم که بیا عقد کنیم ادامه مطلب » دختری و پسری که قبل از ازدواج با هم رابطه داشتند و زیر یه سقف زندگی کردن، چه مشکلاتی بعد از ازدواج براشون پیش میاد؟ ادامه مطلب » . دختران و پسران نازیبا یا دارای چهره معمولی · ازدواح فامیلی.

24. 6 سوال مهم که قبل از ازدواج باید بپرسید - باشگاه خبرنگاران

16 مه 2015 مهم ترین گام در این مرحله، پیش از مشاوره با یک روان شناس مجرب، اولین سوال مهم قبل از ازدواج : برنامه‌ریزی برای آینده ‌آیا عادت دارید که بعد از بروز مشکل درموردش صحبت کنید یا در فکر فرو چقدر هزینه برای این مراسم صرف کنیم؟

25. پیش از ازدواج!

چه جوری می شه فهمید رابطه مون به یه ازدواج موفق ختم می شه یا نه؟ پیدا کنیم که در صورتی که با فرد مناسبی ازدواج کردیم ویژگیهای درونی یا بیرونی ما رابطه رو به خودتون زمان بدین و ببینین بعد از یه مدت آشنایی آیا بهش علاقمند تر می شین یا نه! به نظرم تا قبل از که برن پیش مشاور خیلی مهربون تر بودن و منو بیشتر دوست داشتن 

26. ایسمینار | دوره آنلاین آموزش مهارت‌های پیش از ازدواج

و چگونه تصمیم‌گیری کنیم؟ اگر قصد و بعد شروع کنیم به این‌ که چه چیزی از طرف مقابل خواستارم. اگر در آستانه ازدواج هستید بهتر است سری هم به دفاتر مشاوره ازدواج بزنید. بیماری‌های روانی; روابط جنسی پیش از ازدواج; عشق قبل یا بعد از ازدواج؟

27. مشاوره‌های پیش از ازدواج برای افراد مطلقه ضروری است/ ازدواج با این دلایل

24 سپتامبر 2016 توصیه اکید ما این است که هر دختر و پسری که می‌‌خواهند ازدواج کند، بعد از دارند یا به یقین نرسیده و مردد هستند، استفاده و بهره‌مندی از خدمات مشاوره پیش از دختر و پسری می‌پرسند آیا ما به لحاظ جنسی می‌توانیم با یکدیگر ازدواج کنیم؟

28. مشاوره قبل از ازدواج | مشاوره ازدواج

مشاوره قبل از ازدواج یا همان مشاوره ازدواج از این جهت حائز است که اکثر زوج ها در ابتدای زندگی بسیاری از نکات مهم برای شروع یک زندگی مشترک را در نظر نمی گیرند و هچنین در مشاوره قبل از ازدواج به زوج ها آموزش داده می شود که

29. در مشاوره قبل از ازدواج چه بگوییم

مشاوره پیش از ازدواج یکی از کارهای ضروری محسوب می شود که همه افراد باید آن را انجام بدهند تا به این شکل بتوانند انتخاب درست تری داشته باشند.

30. پرسشنامه مشاوره قبل از ازدواج

پرسشنامه مشاوره قبل از ازدواج. این پرسشنامه با سۆالاتی آسان ام کلیدی و مهم طراحی شده است که زوجین با پاسخ دادن به آنهابه صورت فردی سپس بحث با یکدیگر در این باره می توانند به شناخت بهتری از یکدیگر در این 8 زمینه ی کلیدی دست

31. آنچه قبل از ازدواج باید بدانید

مشاوره قبل از ازدواج ابتدا در زمینه مسائل پزشکی ، مساله گروههای فوتی و ژنتیکی آغاز گردید و امروزه کم کم در زمینه مسائل شخصیتی و روانی و روابط نیز در حال شکل گیری و کاربرد است.

32. قبل از ازدواج مشاوره کنید - asriran.com

در مشاوره ازدواج به دو فرآیند توجه می شود؛ اول این که فرد بداند برای ازدواج آمادگی دارد یا نه و بعد از طرف مقابل شناخت کافی داشته باشد.

33. مشاوره قبل از ازدواج چیست و چه اهمیتی دارد؟

مشاوره قبل از ازدواج می تواند به شما کمک کند که در آینده زندگی ایده آلی داشته باشید و زندگی زناشویی شما با مشکلات ساده دچار مشکل نشود.

34. تست ژنتیک قبل از ازدواج و مشاوره ژنتیک

سوال: به‌جز تالاسمی، چه بیماری‌های دیگری را در مشاوره‌های قبل از ازدواج بررسی می‌کنید؟ بیماری دیگری که ما پیش از ازدواج آن را بررسی می‌کنیم، نشانگان داون است.

35. انجام تست و مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره ازدواج و انجام تست یکی از شروط ازدواج. خواستگاری دارید که با او رفت و آمد می کنید اما همچنان برای ازدواج شک دارید؟ یکی از رسومی که چند سالی است قبل از ازدواج رایج شده، مشاوره در کنار انجام تست های پیش از ازدواج است.

36. 10 شرطی که قبل از ازدواج نباید فراموش کنید

یکی از معیارهای اصلی انتخاب همسر، برخورداری همسر آینده از سلامت جسم و سلامت روان است که حتما افراد باید قبل از ازدواج درباره آن اطلاعاتی کسب کنند و اگر همسر آینده شان مشکلی در این زمینه دارد به توافق درباره آن برسند.

37. قبل از ازدواج چه آمادگی هایی باید کسب کنید؟ + چند پیشنهاد

قبل از ازدواج ، معیارهای حتمی خود را لیست کنید؛ معیارهای حتمی ما آنهایی هستند که در نبود آن ازدواج رخ نخواهد داد و با بودن آنها، بقیه موارد قابل بررسی است.

38. عاشقی قبل از ازدواج بهتر است یا بعد ازدواج؟ - ایران ناز

برای بسیاری از ما سوال پیش می آید که آیا بهتر است بعد از ازدواج عاشق طرف مقابل شد یا قبل از ازدواج !

39. تست قبل از ازدواج برای انتخاب همسر بهتر - مهکام

تست قبل از ازدواج برای انتخاب همسر بهتر. تشابه خلق و خوی همسران می تواند به داشتن یک زندگی خوب و ایده آل بسیار کمک کند یکی از خصوصیات زن و شوهر ها که باعث تنش در خانواده می شود اختلاف در برونگرا یا درونگرا بودن زن و شوهر می

40. مشاوره قبل از ازدواج واقعاً لازم است؟ « ویژه زوجین در شرف

آیا مشاوره قبل از ازدواج لازم است؟ من مهران هستم با همسرم افسانه، قبل از ازدواج نزد مشاور ازدواج رفتیم. اگر شما هم مثل من هستید احتمالاً از این موضوع تعجب می‌کنید که مشاوره قبل از ازدواج واقعا لازم است.

41. 6 سوال مهم که قبل از ازدواج باید بپرسید

بعد از ازدواج در کجا زندگی خواهیم کرد؟ پنجمین سوال مهم قبل از ازدواج : پزشکی و بهداشتی کليه حقوق اين سايت متعلق به باشگاه خبرنگاران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.

42. نکاتی مهم که قبل از ازدواج باید به آن توجه کرد/ دانستی های

2- مشاوره های قبل از ازدواج. را بدانید تا در آینده به مشکلات مالی و در نهایت دعواها و بحث های بعد آن دچار نشوید. 8- قبل از ازدواج در انتخاب خود نهایت دقت را بکنید (قبل یا بعد از زندگی مشترک

43. مشاوره قبل از ازدواج | تست مشاوره قبل از ازدواج | مشاور

مشاوره قبل از ازدواج. اغلب افراد به دلیل عدم آگاهی از مطالب مهم و خوبی که در کلاس های مشاوره قبل از ازدواج به افراد می آموزند،از شرکت در این کلاس ها خودداری می کنند. در صورتی که کلاس های قبل از ازدواج یعنی یک بسته آموزشی و

44. رابطه جنسی پیش از ازدواج و تاثیر آن بر کیفیت زناشویی - BBC

رابطه جنسی هم که معمولا بعد از ازدواج اتفاق می‌افتاد اکنون در موارد زیادی قبل از ازدواج اتفاق می‌افتد، چه

45. آخرین مطالب و مقالات مرتبط با دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

ابراز عشق در رابطه را بلدید؟ یکی از کتاب هایی که من برای کمک به زوج ها برای این که بتوانند با چالش های زندگی کنار بیایند استفاده می کنم کتاب ۵ زبان عشق نام دارد.

46. عشق قبل یا بعد از ازدواج | رابطه عشق و ازدواج - یک چکاوک

عشق قبل ازدواج یا بعد از ازدواج | رابطه عشق و ازدواج عشق قبل یا بعد از ازدواج ؟ عموم مردم از «عشق» به عنوان یکی از گرانبهاترین تحفه های هستی یاد می کنند و عاشق بودن را سعادت خود می دانند.

47. نکاتی که قبل از ازدواج با مردان مطلقه باید به آنها توجه کنیم

نکاتی که قبل از ازدواج با مردان مطلقه باید به آنها توجه کنیم در مقایسه با زنان، مردانی که طلاق می گیرند با

48. مشاوره خانواده | مشاوره ازدواج | مشاوره طلاق | مشاوره زنان

مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج و مشاوره قبل ازدواج و مشاوره طلاق و مشاوره زنان و مشاوره کودک و مشاوره تحصیلی ومشاوره استعداد یابی و مشاور خانواده از اتفاقات جالب سایت با وارد کردن ایمیل

49. آزمایشات قبل از ازدواج وضرورت انجام انها

مقالات : با کلیه آزمایش های قبل از ازداواج اشنا شوید : برای آغاز یک زندگی مشترک، مسلماً چیزی جز سلامت و صحت طرفین ازدواج ملاک نیست.به همین خاطر، عروس و داماد با مراجعه به محضر از انجام پاره‌ای از آزمایشات مطلع می‌شوند.

50. بیست و پنج سوال اساسی قبل از ازدواج

قبل از ازدواج این 25 سئوال را حتماً از همسر آینده خود بپرسید: پاسخ بعضی سوِالات به زمان زیادی احتیاج دارد.

51. مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره قبل از ازدواج مشاوره فرآیندی است که طی آن در زمینه ممنوع و مساله خاص به فرد کمک و راهنمایی ارائه می‌شود. مساله ازدواج یکی از موضوعات مهمی است که در فر‌آیند مشاوره همواره مورد توجه است و به عنوان بخشی از فعالیتهای

52. مشاوره قبل از ازدواج واقعاً لازم است؟ « ویژه زوجین در شرف

آیا مشاوره قبل از ازدواج لازم است؟ من مهران هستم با همسرم افسانه، قبل از ازدواج نزد مشاور ازدواج رفتیم. اگر شما هم مثل من هستید احتمالاً از این موضوع تعجب می‌کنید که مشاوره قبل از ازدواج واقعا لازم است.

53. 6 سوال مهم که قبل از ازدواج باید بپرسید

بعد از ازدواج در کجا زندگی خواهیم کرد؟ پنجمین سوال مهم قبل از ازدواج : پزشکی و بهداشتی کليه حقوق اين سايت متعلق به باشگاه خبرنگاران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است.

54. نکاتی مهم که قبل از ازدواج باید به آن توجه کرد/ دانستی های

2- مشاوره های قبل از ازدواج. را بدانید تا در آینده به مشکلات مالی و در نهایت دعواها و بحث های بعد آن دچار نشوید. 8- قبل از ازدواج در انتخاب خود نهایت دقت را بکنید (قبل یا بعد از زندگی مشترک

55. مشاوره قبل از ازدواج | تست مشاوره قبل از ازدواج | مشاور

مشاوره قبل از ازدواج. اغلب افراد به دلیل عدم آگاهی از مطالب مهم و خوبی که در کلاس های مشاوره قبل از ازدواج به افراد می آموزند،از شرکت در این کلاس ها خودداری می کنند. در صورتی که کلاس های قبل از ازدواج یعنی یک بسته آموزشی و

56. رابطه جنسی پیش از ازدواج و تاثیر آن بر کیفیت زناشویی - BBC

رابطه جنسی هم که معمولا بعد از ازدواج اتفاق می‌افتاد اکنون در موارد زیادی قبل از ازدواج اتفاق می‌افتد، چه

57. آخرین مطالب و مقالات مرتبط با دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

ابراز عشق در رابطه را بلدید؟ یکی از کتاب هایی که من برای کمک به زوج ها برای این که بتوانند با چالش های زندگی کنار بیایند استفاده می کنم کتاب ۵ زبان عشق نام دارد.

58. عشق قبل یا بعد از ازدواج | رابطه عشق و ازدواج - یک چکاوک

عشق قبل ازدواج یا بعد از ازدواج | رابطه عشق و ازدواج عشق قبل یا بعد از ازدواج ؟ عموم مردم از «عشق» به عنوان یکی از گرانبهاترین تحفه های هستی یاد می کنند و عاشق بودن را سعادت خود می دانند.

59. نکاتی که قبل از ازدواج با مردان مطلقه باید به آنها توجه کنیم

نکاتی که قبل از ازدواج با مردان مطلقه باید به آنها توجه کنیم در مقایسه با زنان، مردانی که طلاق می گیرند با

60. مشاوره خانواده | مشاوره ازدواج | مشاوره طلاق | مشاوره زنان

مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج و مشاوره قبل ازدواج و مشاوره طلاق و مشاوره زنان و مشاوره کودک و مشاوره تحصیلی ومشاوره استعداد یابی و مشاور خانواده از اتفاقات جالب سایت با وارد کردن ایمیل

61. آزمایشات قبل از ازدواج وضرورت انجام انها

مقالات : با کلیه آزمایش های قبل از ازداواج اشنا شوید : برای آغاز یک زندگی مشترک، مسلماً چیزی جز سلامت و صحت طرفین ازدواج ملاک نیست.به همین خاطر، عروس و داماد با مراجعه به محضر از انجام پاره‌ای از آزمایشات مطلع می‌شوند.

62. بیست و پنج سوال اساسی قبل از ازدواج

قبل از ازدواج این 25 سئوال را حتماً از همسر آینده خود بپرسید: پاسخ بعضی سوِالات به زمان زیادی احتیاج دارد.

63. مشاوره قبل از ازدواج

مشاوره قبل از ازدواج مشاوره فرآیندی است که طی آن در زمینه ممنوع و مساله خاص به فرد کمک و راهنمایی ارائه می‌شود. مساله ازدواج یکی از موضوعات مهمی است که در فر‌آیند مشاوره همواره مورد توجه است و به عنوان بخشی از فعالیتهای

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 853
  • بازدید سال : 8,442
  • بازدید کلی : 108,080