loading...
دانلود آهنگ جدید موزیک خارجی موزیک ویدیو خارجی جدید
حسین بازدید : 43 شنبه 19 آبان 1397 نظرات (0)
1. با همکارم ازدواج کنم یا نه؟ - برترین ها

25 فوریه 2017 پرسش این است؟ آیا ازدواج با همکار خوب است یا بد؟ شاید بسیاری از افراد در همان لحظه اول به جرات بگویند عالی است. دو نفر که چند ساعت در طول روزهای 

2. 7 هشدار درباره ازدواج با همکار - بیتوته

آدم‌ها در محیط کار لایه‌های ظاهری شخصیتشان را نشان می‌دهند، نه تمام لایه‌ها را. شاید این مسایل از نظر دیگران جزو مزیت‌های ازدواج با همكار باشد و زوج همكار شرایط روانی و كنجكاوی‌هایی از این دست كه «شوهرت به‌تنهایی مخارج خانه را تامین می‌كند یا اینكه تو هم مجبوری او را همراهی كنی»، «چرا اجازه می‌دهی همكاران خانم یا آقا . با همکارم ازدواج کنم یا نه ؟

3. ازدواج دوستم با خواستگار قبلی من | گروه اینترنتی رهروان ولایت

22 ژانويه 2015 حالا نمی دونم رایطم رو با این دوستم قطع کنم یا نه ؟ . در این مورد که ذکر کردین خواستگاری شما به ازدواج نیانجامیده مثل هزارن خواستگاری که اصلا در 

4. با زن مطلقه ازدواج کنم یا نه؟مزایا و معایب ازدواج پسران با زنان مطلقه

21 سپتامبر 2018 این روزها ازدواج پسرها با زنان مطلقه نسبت به قبل بیشتر شده و به همین بهانه مزایا و معیاب این نوع ازدواج را در این مقاله بررسی می کنیم.

5. چگونه یک آشنایی را به ازدواج برسانید؟ - تبیان

5 ژانويه 2014 پرسش و صحبت در مورد ازدواج یا سۆال کردن در این مورد که آیا برای آینده تصمیمی داری یا نه، از مسئولیت‌های این واسطه است. برایش توضیح دهید که در 

6. با مرد متاهل ازدواج کنیم یا نه؟ - ایران ناز

آیا با مرد متاهل ازدواج کردن کار دستی است چرا دختری ۲۷ ساله هستم در حال حاضر خواستگاری دارم که ۴۷ ساله و دارای همسر است دلیل ازدواج مجد.

7. خبرآنلاین - چرا همیشه متاهل‌ها از ازدواج ناراضی‌اند و مجردها را منع‌ می‌کنند؟

15 فوریه 2017 کاربری نوشته است: «من ده سال پیش ازدواج کردم و زود هم پشیمون شدم قبل از کنه خودتو میخواد اگه نه که میخواد بکنه ازت و سواری بگیره و پشیمون میشی.» .. میخای و این جای بحث داره که چطور پدر حضرتعالی اینا رو برا مامان شما فراهم 

8. ازدواج با همکار :: خانواده برتر

۷ مطلب با موضوع «ازدواج با همکار» ثبت شده است - ارسال مطلب و پرسش و پاسخ در نه پیشنهاد دوستی دارم و نه خواستگاری (۱۷۲۷ نمایش) - (۵۸ نظر) (يكشنبه ۱۳ آبان ۹۷ .. که مامان و بابام دوست دارن با پسر فامیلمون ازدواج کنم اما خواستن خودم انتخاب کنم  

9. خانمی متاهل هستم که با همکارم رابطه داشتم ولی بعد قطع - مشاوره ازدواج

17 مارس 2018 خانمی متاهل هستم که با همکارم رابطه داشتم ولی بعد قطع رابطه ، خیلی اذیت میشم من شکایت کنه و اس های که بهم دادیم خواست پیدا کن. پیدا میکنه سربلند هم به منزل میاد نه اینکه در فضای کاری خودش با فردی آشنا بشه و حتی ادامه هم بده و 

10. راسخون - یار همیشه همراه : قبل از ازدواج

مشاوره ، مشاوره قبل از ازدواج, مشاوره آنلاین قبل از ازدواج, دریافت مشاوره قبل از ازدواج, مشاوره عقد و عروسی مادرشوهرم بگم مامان نمیدونم حسه خجالته یا اینکه نمیتونم به کسی جز مامان خودم بگم مامان ادامه هرچیزی بشه همسرم میگه طلاقت میدم منو میترسونه" چیکار کنم؟ امکان بازگشت مجدد پس از قطع رابطه پیش از دوران نامزدی وجود داره یا نه؟

11. با یک مرد زن دار رابطه دارم ! - سایت دکتر شیری

8 نوامبر 2011 همیشه به خاطر والدینشون ازدواج کرده اند ! من مردی زن طلاق داده و دوباره ازدواج کرده میشناختم که سراغ زنان شوهر دار میرفت و میگفت من باید اگاهشون کنم 

12. رابطه بایگانی - مشاوره خانواده و روانشناسی | ایرانیان خارج از کشور

با سلام دختر ۲۶ ساله ای هستم که پنج ماهه دورا دور به یکی از همکارام علاقه دارم، حدود هفت ماه پیش در محل کار با آقای مراجعه کننده اشنا شدم و از من خواست جهت ازدواج با هم درسی باهم ارتباط پیدا کردیم منظورم از ارتباط ارتباط وابستگی است نه چیز دیگه ای . ۵ ماه هستش که عروسی کردم و هر چی بیشتر میگذره هم بیشتر چشمام پر اشک میشه و 

13. مزایا و معایب ازدواج با مرد سن بالا - نوعروس

رابطه ی خیلی خوبی با مامان و بابام داره صمیمی ترین دوستمونه از حرفاش مشخصه خودم 26 سالمه و دوست دارم باهاش ازدواج کنم اما نمیدونم بده یا نه لطفا راهنماییم کنید.

14. ازدواج مجدد پس از جدایی | کدبانوی ایرانی

بیشتر که با او صحبت می کنم کمی نرم تر می شود و اولین شرط ازدواج مجددش را داشتن زن بیست و نه ساله ای که از زندگی اولش مثل یک کابوس یاد می کند و به راحتی حاضر . در برخی خانواده ها می بینیم که کودک را به گفتن بابا یا مامان مجبور می کنند .

15. دانستنی های ازدواج - مجله خانواده سبز

زندگی مشترک و دلایل عدم اعتماد به یکدیگر. نویسنده : هدی سوالات کلیدی که به شما میگوید ازدواجتان موفق است یا نه؟ نویسنده با همکارم ازدواج کنم یا نه؟ نویسنده  

16. ۱۰ علامتی که نشان می‌دهد مردی می‌خواهد با شما ازدواج کند - مردمان

25 نوامبر 2013 اگر مردی تصمیم ازدواج با شما را داشته باشد علائم و نشانه هایی دارد که در این کمک کنیم که بفهمید خواستگارتان آمادگی دارد حلقه دستتان کند یا نه، 

17. استخاره و وسواس در ازدواج [بایگانی] - گفتگوی دینی

در مورد پسر عمه ام اطلاعات کامل داشتم اما در مورد همکارم نه. البته لازمه یک نکته را خدمتتان عرض کنم که من وسواس دارم و خودم فکر می کنم این قضیه که 

18. مجردهایی که قربانی خانواده بد خود می‌شوند - اقتصاد آنلاین

10 فوریه 2018 یکی از اعضای خانواده خود، گزینه مناسب برای ازدواج لحاظ نمی شوند و بدون را معنا کنیم، اصالت اشاره دارد به داشتن یک پدر و مادر خوب و نه چیزی بیش از این، اما با دیگران خیلی بلد نیست ،میگه حتی با همسایه ها ارتباط نداره ، ایشون هم 

19. در برابر خیانت زنان چه کاری باید انجام دهیم - هنر زندگی

اگر این کار را انجام نداده اید به شما توصیه می کنیم حتما به مشاوران روانشناس مراجعه کنید. آیا توجه داشته اید که همسر تان چه نوع لباسهایی را دوست دارد و از این نوع لباس ها در طول زندگی شما نه می بایست به نشانه های خیانت زنان بی توجه باشید و نه به آن من با همسرم خیلی خوب شده بود ولی از شانس بد روزگار یکی از همکارانم ( همکار مرد ) 

20. مشاوره ی خانوادگی - پایگاه اطلاع رسانی آیت الله جاودان

وگذشته شوهرم چه کار کنم من به زندگی خودم ادامه بدهم یانه. سلام علیکم و رحمة الله ، مدت ٣ سال است با همسرم كه همكارم هم هست ازدواج كردم بدون مشكل. بعد از ٣ ماه از ازدواج پدر  

21. : هلن فیشر مغز عاشق را مطالعه و بررسی می‌کند | TED Talk - TED.com

12 فوریه 2018 آقایی در گفتگو با دکتر هلاکویی ، دارم با کسی ازدواج می کنم که هیچ علاقه اطلاعات تماس با دکتر فرهنگ هلاکویی در برنامه رازها و نیازها در رادیو همراه آفرین به دکتر، شما به دردهیچ دختری نمیخورید فعلا بروید در کنار مامان و بابا تا استقلال تصميم خود را خيلي زود بايد بيګيريد تا دختر بيچاري انتظار نه ماند ..

www.ted.com/talks/helen_fisher_studies_the_brain_in_love/transcript?language=fa

22. شوهرم دائم می گه از ازدواج پشیمونم | تبادل نظر نی نی سایت

من و همکارانم آرت آرون و لوثی براون و دیگران، 37 نفر رو که دیوانه‌وار عاشق همدیگه بودن رو . رو فراموش کنه، و بتونه به زندگیش ادامه بده، ولی نه، اتفاقا خیلی سخت‌تر و بیشتر و در مورد مورد بحث ما، بزرگترین جایزه زندگی: که یک همسر و شریک مناسبه .

23. پرسش و پاسخ های روانشناسی در مرکز مشاوره راز | مرکز روانشناسی و

11 دسامبر 2017 فرهنگ هلاکویی دارای مدرک دکتری در رشتهٔ جامعه‌شناسی و سه فوق‌لیسانس در رشته‌های روان‌شناسی، اقتصاد و مشاور ازدواج، خانواده و کودکان است.

www.ninisite.com/discussion/topic/1815223/%D8%B4%D9%88%D9%87%D8%B1%D9%85-%D8%AF%D8%A7%D9%8A%D9%94%D9%85-%D9%85%DB%8C-%DA%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D9%BE%D8%B4%DB%8C%D9%85%D9%88%D9%86%D9%85

24. با همکارم ازدواج کنم یا نه؟ - برای اولین بار در ایران

ماهنامه خانه بخت – مریم خرسند: پرسش این است؟ آیا ازدواج با همکار خوب است یا بد؟ شاید بسیاری از افراد در همان لحظه اول به جرات بگویند عالی است.

25. با همکارم ازدواج کنم یا نه؟

پرسش این است؟ آیا ازدواج با همکار خوب است یا بد؟ شاید بسیاری از افراد در همان لحظه اول به جرات بگویند عالی است. دو نفر که چند ساعت در طول روزهای کاری یکدیگر را دیده اند و از یکدیگر شناخت دارند، بیشتر با هم تفاهم

26. با همکارم ازدواج کنم یا نه؟

آیا ازدواج با همکار درست است ؟ انتخاب همسر از میان همکلاسی های دانشگاه و همکاران میتواند انتخاب سالمی باشد‎ پرسش این است؟ آیا ازدواج با همکار خوب است یا بد

27. ایا با همکارم ازدواج کنم یا نه

ایا با همکارم ازدواج کنم یا نه منبع : aroossite.com شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید

28. با همکارم ازدواج کنم یا نه؟

با همکارم ازدواج کنم یا نه؟ مجموعه: دانستنیهای قبل از ازدواج انتخاب همسر از میان همکلاسی های دانشگاه و همکاران میتواند انتخاب سالمی باشد‎

29. با همکارم ازدواج کنم یا نه

با همکارم ازدواج کنم یا نه ؟ وقتی زن و مرد با هم همکار باشند یعنی شبانه روز در کنار هم هستند و گاهی همین حضور شبانه روزی زن و مرد در کنار هم و عدم دوری باعث سردی و یکنواختی روابطشان می شود.

30. به همکارم علاقه مند شده ام | با او ازدواج کنم یا نه؟

با همکارم ازدواج کنم یا نه؟ پرسش این است؟ آیا ازدواج با همکار خوب است یا بد؟ شاید بسیاری از افراد در همان لحظه اول به جرات بگویند عالی است.

31. با همکارم ازدواج کنم یا نه؟ | پورتال تفریحی گل سبز

ماهنامه خانه بخت – مریم خرسند: پرسش این است؟ آیا ازدواج با همکار خوب است یا بد؟ شاید بسیاری از افراد در همان لحظه اول به جرات بگویند عالی است.

32. مرد جوان: همکارم مجبورم کرد با دخترش ازدواج کنم

با همکارم ازدواج کنم یا نه؟ جستجوگر خبر فارسی | خبرلند. پرسش این است؟ آیا ازدواج با همکار خوب است یا بد؟ شاید بسیاری از افراد در همان لحظه اول به جرات بگویند عالی است. دو نفر که چند ساعت در طول

33. با همکارم ازدواج کنم یا نه؟ | موسسه حقوقی هانیه اخوان کاظمی

پرسش این است؟ آیا ازدواج با همکار خوب است یا بد؟ شاید بسیاری از افراد در همان لحظه اول به جرات بگویند عالی است.

34. با ازدواج پسر یا برادرتون با خانوم مطلقه موافقین؟ صفحه 2

نه، به هیچ وجه کلا با ازدواج برادرم مخالفم.چه با مجرد چه متاهل چه هر خر دیگه ای مطلقه مهم نیست بچه دار نه چون مسئولیت داره . نه، به هیچ وجه کلا با ازدواج برادرم مخالفم.چه با مجرد چه متاهل چه هر خر

35. بالاخره ازدواج، خوب است یا بد؟

اگر ازدواج خوب است، پس چرا این همه طلاق و نارضایتی؟ ظاهرا به نظر می رسد که باید سوال اولیه را، جور دیگر یا جورهای دیگری مطرح کنیم تا بتوانیم به جواب های درست تری برسیم.

36. آیا دوست دارید از آینده باخبر شوید، کلیک کنید

خیلی دوس دارم بدونم ایا من ازدواج میکنم یا نه پارمیدا مي خوام بدونم چطوري وباکي ازدواج مي کنم مهشيد من میخام بدونم ک با عشقم ازدواج میکنم یا اونم مث اون هستش افسون

37. مادرم من رو درک نمی کنه!و اصرارداره با کسی ازدواج کنم که

ولی خوب با جواب های خوب دوستان به این نتیجه رسیدم که اونها خیلی سطحی هستند و بعضی هاشون چیزهایی هستند که خودم به نحوی در اون ها ضعف دارم و باید خودم رو تقویت نه اینکه دنبال اون صفات تو شخص دیگری

38. از دختر ۱۵ ساله تا زن مطلقه ۴۹ ساله برای ازدواج معرفی می‌کنم

گرچه این واسطه ازدواج ساعت خاصی را برای تماس خانواده‌ها در نظر گرفته‌ است، اما تلفن خانه ایشان در هر ساعتی برای واسطه‌گری زنگ می‌خورد:«من برای این کار ساعت تعیین کردم، ولی مردم گاهی اصلا سر آن ساعت تماس نمی‌گیرند.

39. با عشقم ازدواج کنم یا نه؟

با عشقم ازدواج کنم یا نه؟ ضمن خوش آمدگویی اگر کاربر قبلی ما نیستید بهتر است آموزش سریع قرار دادن مطلب در سایت انجمن را مطالعه فرمایید.

40. ازدواج با دختری که قبلا رابطه جنسی داشته | گروه اینترنتی

ب نظرت ازدواج کنم باهاش یا نه؟روانشناس بهمون گفته بهتره ازدواج نکنین خیلی خوب بود نتونستم خودمو راضی کنم اصلا از شدت استرس اینکه با این آقا ازدواج کنم شب ها خوابم نمی برد. من وقتی که این

41. خاطرات و نظرات یک ایرانی ساکن لبنان: ازدواج با دختر لبنانی

تا کنون تماسهای زیادی با من گرفته شده در رابطه ازدواج با دختران لبنانی. یک نفر از شرایط آنها می پرسد و دیگری انتظار دارد موردی به او معرفی کنم برای امر خیر و غیره.

42. من هم قبل از ازدواج با همسرم دوست بودم/ دوستی‌های دختر و

در سال‌های اخیر صدا و سیما کوشیده با اجرای برنامه‌های آموزشی تاثیر مثبتی در روند بهبود و افزایش ازدواج جوانان به خصوص دانشجویان در کشور داشته باشد.

43. ایا بعد از رابطه نامشروع ازدواج به صلاح است؟ | شهر سوال

در خصوص ازدواج یا عدم ازدواج با این فرد نیز لازم است به شرایط خود نگاه کنید. من با این کارش مخالفم و وقتی بهش میگم میگه من با تو قراره ازدواج کنم درسته تا حالا نه از پشت نه از جلو دخول نداشتیم

44. درد عشق و وابستگی را چگونه تحمل کنیم؟

منم درجوابش گفتم ؛نه ما جهاز میدیم مامانم خواسته ببینه برا پول منو میخوای یا نه.در اخر بهش گفتم ما اگه بخوایم میتونیم مشکلاتو حل کنیم.گفتم حالا چکار میکنی منو برا ازدواج میخوای یا رفاقت ،؟گفت

45. ازکجا بفهمیم پسری دوستمان دارد؟ - ایران آتا

من نمیدونم چکار کنم این کوفتی گیر داده به من،،،،تو ی اتاق هم کار میکنیم .خواستم با کفشم محکم پا بزارم روکفشش و پاش پچ کنم نشد.حیف.

46. ۱۳ راه برای بهبود بخشیدن روابط با همکاران

ما بیشتر وقتمون رو با همکارامون سپری می‌کنیم تا مثلا با شریک زندگی یا خانواده، دوستان صمیمی، فامیل، حیوان خانگی و …چیزهای خیلی زیادی هست که ما می‌تونیم از همکارمتون یاد بگیریم و همه اینها

47. با دختر ایرانی ازدواج نمی‌کنم!

فرارو - آمارها از افزایش ازدواج مردی ایرانی با زنی غیر ایرانی حکایت دارد. زنانی که اکثرا عرب، افغانستانی، پاکستانی و تبعه کشورهای همسایه‌ هستند.

48. ۱۳ راه برای بهبود بخشیدن روابط با همکاران

ما بیشتر وقتمون رو با همکارامون سپری می‌کنیم تا مثلا با شریک زندگی یا خانواده، دوستان صمیمی، فامیل، حیوان خانگی و …چیزهای خیلی زیادی هست که ما می‌تونیم از همکارمتون یاد بگیریم و همه اینها

49. با دختر ایرانی ازدواج نمی‌کنم!

فرارو - آمارها از افزایش ازدواج مردی ایرانی با زنی غیر ایرانی حکایت دارد. زنانی که اکثرا عرب، افغانستانی، پاکستانی و تبعه کشورهای همسایه‌ هستند.

50. آیا کسی هست که با استفاده از قانون جذب به موفقیت رسیده باشه؟

آیا کسی هست که با استفاده از قانون جذب به موفقیت رسیده باشه؟ اطلاعات بیشتر : من دارم این قانون رو تمرین می کنم و دلم می خواد با کسایی که از طریق این قانون به اون چیزایی که می خواستن رسیدن و تجربه و تبحر در این ضمینه دارن

51. آیا دوست دارید از آینده باخبر شوید، کلیک کنید

خیلی دوس دارم بدونم ایا من ازدواج میکنم یا نه پارمیدا مي خوام بدونم چطوري وباکي ازدواج مي کنم مهشيد من میخام بدونم ک با عشقم ازدواج میکنم یا اونم مث اون هستش افسون

52. مادرم من رو درک نمی کنه!و اصرارداره با کسی ازدواج کنم که

ولی خوب با جواب های خوب دوستان به این نتیجه رسیدم که اونها خیلی سطحی هستند و بعضی هاشون چیزهایی هستند که خودم به نحوی در اون ها ضعف دارم و باید خودم رو تقویت نه اینکه دنبال اون صفات تو شخص دیگری

53. از دختر ۱۵ ساله تا زن مطلقه ۴۹ ساله برای ازدواج معرفی می‌کنم

گرچه این واسطه ازدواج ساعت خاصی را برای تماس خانواده‌ها در نظر گرفته‌ است، اما تلفن خانه ایشان در هر ساعتی برای واسطه‌گری زنگ می‌خورد:«من برای این کار ساعت تعیین کردم، ولی مردم گاهی اصلا سر آن ساعت تماس نمی‌گیرند.

54. با عشقم ازدواج کنم یا نه؟

با عشقم ازدواج کنم یا نه؟ ضمن خوش آمدگویی اگر کاربر قبلی ما نیستید بهتر است آموزش سریع قرار دادن مطلب در سایت انجمن را مطالعه فرمایید.

55. ازدواج با دختری که قبلا رابطه جنسی داشته | گروه اینترنتی

ب نظرت ازدواج کنم باهاش یا نه؟روانشناس بهمون گفته بهتره ازدواج نکنین خیلی خوب بود نتونستم خودمو راضی کنم اصلا از شدت استرس اینکه با این آقا ازدواج کنم شب ها خوابم نمی برد. من وقتی که این

56. خاطرات و نظرات یک ایرانی ساکن لبنان: ازدواج با دختر لبنانی

تا کنون تماسهای زیادی با من گرفته شده در رابطه ازدواج با دختران لبنانی. یک نفر از شرایط آنها می پرسد و دیگری انتظار دارد موردی به او معرفی کنم برای امر خیر و غیره.

57. من هم قبل از ازدواج با همسرم دوست بودم/ دوستی‌های دختر و

در سال‌های اخیر صدا و سیما کوشیده با اجرای برنامه‌های آموزشی تاثیر مثبتی در روند بهبود و افزایش ازدواج جوانان به خصوص دانشجویان در کشور داشته باشد.

58. ایا بعد از رابطه نامشروع ازدواج به صلاح است؟ | شهر سوال

در خصوص ازدواج یا عدم ازدواج با این فرد نیز لازم است به شرایط خود نگاه کنید. من با این کارش مخالفم و وقتی بهش میگم میگه من با تو قراره ازدواج کنم درسته تا حالا نه از پشت نه از جلو دخول نداشتیم

59. درد عشق و وابستگی را چگونه تحمل کنیم؟

منم درجوابش گفتم ؛نه ما جهاز میدیم مامانم خواسته ببینه برا پول منو میخوای یا نه.در اخر بهش گفتم ما اگه بخوایم میتونیم مشکلاتو حل کنیم.گفتم حالا چکار میکنی منو برا ازدواج میخوای یا رفاقت ،؟گفت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 155
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 8,625
  • بازدید کلی : 108,263