loading...
دانلود آهنگ جدید موزیک خارجی موزیک ویدیو خارجی جدید
حسین بازدید : 32 یکشنبه 20 آبان 1397 نظرات (0)
1. چطور شناخت کافی کسب کنیم؟ - تبیان

13 آگوست 2014 شناخت ویژگی های همسر آینده یکی از نگرانی های دختر و پسرهایی است که در مرحله خواستگاری و نامزدی قرار دارند. این که چقدر وقت بگذاریم، چطور هم را 

2. روشهای شناخت قبل از ازدواج - تنظیم خانواده

را قبل از ازدواج باز کنیم تا درباره‌ی انتخاب درست شریک زندگی به اطمینان برسیم و بعد‌ها پشیمان نشویم. یکی از مهم‌ترین نکات در زمینه‌ی آشنایی‌های قبل از ازدواج که به شناخت رفتارهای فردی کمک می‌کند «سۆال پرسیدن» است. اگر ازدواج بدون شناخت کافی و عجولانه انجام شود، تصمیم درستی نیست. چطور میتوان ازدواج موفقی داشت.

3. چطور درباره همسر آینده تحقیق کنیم؟ - بیتوته

چطور درباره همسر آینده تحقیق کنیم ازدواج ناموفق,تحقیقات خواستگاری ,تحقیق از آشنایان,تحقیق از دوستان. تلاش او برای کسب روزی حلال چگونه است؟ باشد و آن را با شناخت کافی نسبت به روحیات دو طرف انجام دهد، منبع خوبی برای تحقیق خواهد بود.

4. مهارت خودآگاهي

«خودآگاهي» توانايي شناخت خود و آگاهي از خصوصيات، نقاط ضعف و قوّت، خود صحبت مي‌كنيم و از ويژگي‌هاي شخصيتي و رفتاري خود اطلاعات كافي و با تكيه بر نقاط قوت خود براي بهبود نقاط ضعف خود تلاش كنيم. كه احساس خوبي نسبت به خود دارد در مورد خود چطور فكر مي‌كند و چگونه رفتار مي‌كند. مهارت در كسب آرامش و اعتماد به نفس.

5. 6 معیار کلیدی: چگونه به شناسایی بازار هدف کسب و کار بپردازیم ؟

1 مارس 2017 شناسایی بازار هدف هنگام راه اندازی یک کسب و کار و یا ارائه محصولات و تنها شناخت نوع مشتریانی که به خدمات شما نیاز دارند برای فروش موفق کافی 

6. 10 روش عالی روانشناسی برای فروش بیشتر | رفتار مصرف‌کننده | نوین

18 سپتامبر 2016 اما یک مشکل کوچک بر سر راهتان وجود دارد: کسب و کار شما مشتریان جواب این سوال هم ساده است: برای شناخت مشتریان خود، کافی است به ما در این مقاله می‌خواهیم به 10 تحقیق علمی مختلف نگاه کنیم که به نظرتان این پیشنهادِ خیلی خوبی نیست، آخر چطور برچسب زدن به مشتری می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد؟

7. ۶ راهی که به شما کمک می‌کند علایق خود را بهتر بشناسید | چطور

7 فوریه 2018 در این مقاله با ۶ راه شناخت و گسترش علایق برای داشتن انتخاب‌های بهتر آشنا می‌شوید . پس کافی است دل به دریا بزنیم، علایق‌مان را با صدای بلند مطرح کنیم و با اگر به‌دنبال کسب درآمد از طریق انجام کارهای موردعلاقه خود هستید، باید 

8. مهم‌ترین مهارت‌‌‌ های ارتباطی که برای موفقیت شغلی نیاز دارید | چطور

13 مه 2017 وقتی به شناخت کافی از مخاطب خود دست یافتید و مهارت سخنوری را در خود تقویت . چطور به‌ عنوان یک کارشناس برای خود شهرت و اعتبار کسب کنیم؟

9. چگونه لینکدین به کسب درآمد بیشتر کمک می‌کند؟ بخش اول عکس

1 جولای 2016 است، شاید موفقیت آینده ما در کسب درآمد بستگی به شناخت این ابزارها و استفاده ابزار تحقق آنرا فراهم می‌کند، فقط کافی است امکانات آنرا بشناسیم. دانش حرفه‌ای، توانمندی‌ها و ارتباطات پیشرفت کنیم و به درآمد بیشتری برسیم.

10. 10 اشتباه در زمان دوستی و آشنایی قبل از ازدواج - هنر زندگی

دوران آشنایی قبل از ازدواج دارای مزایای زیادی است و در شناخت فرد مقابلمان به ما بسیار کمک می کند ولی در این دوران معمولا افراد اگر در سال های اولیه آشنایی و دوستی خود با شخصی هستید توصیه می کنیم که حتما این مقاله را مطالعه نمایید. 1- سوالات کافی برای شناخت نمی پرسیم .. تصمیم گیری | کسب مهارت تصمیم گیری درست.

11. مهمترین عوامل شکست شراکت در کسب و کار ها چیست؟ | مقالات | مدرسه

14 جولای 2018 اما چنانچه در شناخت افراد دارای مهارت کافی نباشیم بهتر است شریک کاری مان را از میان دوستان خود انتخاب کنیم. افراد حرفه ای که ما در شراکت کاری به 

12. چگونه در سفر کسب درآمد کنیم؟ - eravel - اراول

کسب درآمد در کشوری دیگر می تواند هم سخت و هم جذاب باشد فرصت های شغلی اگر تخصص کافی در این زمینه داشته باشید می توانید کلاس های پیلاتس، یوگا، زومبا و … . اغلب این مشاغل دولتی به مدارک دانشگاهی و شناخت زبانهای دیگر نیاز دارند.

13. چطور پای صحبت رو باز کنم ؟ مستقیم بهش بگم دوستش دارم ؟ - ویرگول

از اونطرف یه فرصت سه ماهه داشتم برای شناخت کافی و تصمیم نهایی برای ازدواج ها و دخترها بلد نبودم چطور سر صحبت باز کنم ، همیشه ارتباطم به صورت جدی بوده داشتم غافلگیر میشدم ولی از یه لحاظ خوشحال بودم که داشتم اطلاعات لازم رو کسب میکردم .

14. الفبای بازاریابی (2): شناخت مشتریان هدف - پایگاه اطلاع رسانی صنعت

شناخت مشتریان هدف از مهمترین اهداف هر برنامه بازاریابی است. استفادۀ مشتری از محصول یا خدمت بر تمامی فعالیتهای کسب و کار تسلط دارد. گاهی اوقات بهترین تحقیق عبارت است از گفتگوی پیوسته با مشتریان هدف که البته در این سطح کافی نیستند. . سلام، من چطور میتونم وضیعت شناخت مشتری رو در یک شرکت بررسی کنم؟

15. سخنرانی و صحبت برای افراد غریبه-بیشتر از یک نفر - بهرام پور

این باشد که برای افرادی که شناخت کافی از آنها نداریم چگونه صحبت کنیم؟ به این موضوع پرداخته‌ام که چطور می‌توانیم در زمانی که از مخاطبان خود شناخت کافی موفق 

16. نقشه راه کارآفرینی و ایجاد و مدیریت کسب و کارهای کوچک (SBA) | متمم

قاعدتاً برای چنین بحثی مناسب است که عنوان SBA را انتخاب کنیم (Small Business ما مفاهیمی مانند تعریف استارت آپ، مفهوم مرکز رشد، شناخت بنگاه های اقتصادی، کارآفرینی . کسب و کاری ممکن است به علت نداشتن نقدینگی کافی شکست بخورد . .. چطور می‌شود انتظار داشت که مدیر یک کسب و کار کوچک، در چنین حوزه‌ای به یک 

17. می‌خواهم یک کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم، از کجا شروع کنم؟

حل شناخت. مان به مساایل مرباوب باه راه. اندازی کسب و کارهای اینترنتی و همچنین شناخت. مان نسبت کنیم . همه اطنعات الزم را با جزییات کافی جمع آوری کنیم. زوایای مختلف کار را بررسی کنیم. و در نهایت در .. مشتری ارائه می کنیم و چطور پول درمی آوریم.

18. راه های کسب محبت و معرفت اهل بیت (ع) چیست؟ | شهر سوال

20 آگوست 2018 نتیجه این می شود که یکی از راه های عملی مهم کسب حب اهل بیت(ع)، معرفت آن اگر کسی شناخت لازم و کافی به اهل بیت پیدا کرد، اطاعت از آنان را بر خود لازم می داند؛ ولی گاهی از تو آن عملی را مسألت می کنم که حب خودت را به من برساند».

19. مدیریت بازرگانی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

ضمن اینکه دانشجویان این رشته با توجه به شناخت کافی از کسب و کار و نحوه ذکر کنیم، این رشته در مقطع کارشناسی ارشد دارای گرایش‌های مختلفی می‌باشد که بر 

20. چگونه بازار هدف کسب و کار خود را شناسایی کنیم؟ - رادزاد

20 نوامبر 2017 بازار هدف چیست و شناسایی آن چه تاثیری در کسب و کار شما دارد؟ شناخت مخاطب هدف شما بر روی انتخاب شیوه های بازاریابی موثر است. این مسئله بر هر . به عنوان مثال مخاطبین هدف یک موسسه حقیقی متفاوت با یک کافی شاپ است.

21. کافه شناخت - کافه کافی شاپ - فلسطین طالقانی - منوی قیمت آدرس

کافه شناخت|آدرس:طالقانی غربی بین فلسطین و وصال نبش فریمان پ ۵۴۸ |تلفن:0| کافه شناخت. عکس پروفایل کافه ها کافه شناخت اضافه کردن عکس جدید. کافه شناخت این کسب و کار مال شماست؟ چگونه رستوران و کافه خود را رایگان تبلیغ کنیم؟

22. کسب قاطعیت با 29 روش طلایی - نمناک

از سوی دیگر معمولا شناخت ما از خودمان کافی و مناسبی نیست تا بتوانیم در سایه این شناخت نقایص و معایب رفتاری خود را برطرف کنیم. هنگامی که درباره مهارت نه گفتن 

23. چطور با شناخت ۷ استراتژی ذهنی افراد مختلف، آن‌ها را به راحتی متقاعد

چطور با شناخت ۷ استراتژی ذهنی افراد مختلف، آن‌ها را به راحتی متقاعد کنیم؟ . این افراد در پی بدست آوردن تجربیات گوناگونی که امکان کسب آن را دارند نیستند، اما برای درک استراتژی ذهنی گوناگون باید حساسیت، آگاهی و قدرت تصور کافی داشت.

24. خانه کارآفرینان ایران خانه کارآفرینان ایران

بـه کسـب و کار ندارنـد سـوم شـناخت کافـی. نسـبت بـه مــی توانیــم حــل کنیــم ، شــما مــی توانیــد. فکــر کنیــد کــه .. تصور کنید این پنج نفر چطور کار می کنند؟

25. ایرنا - وزیر پیشنهادی صنعت از مجلس رای اعتماد می گیرد

25 ا کتبر 2018 وی ادامه داد: باید اطلاعات و شناخت کافی نسبت به چهار وزیر پیشنهادی دولت کسب کنیم و در روز رای گیری ببینیم چگونه از برنامه های خود دفاع می کنند.

26. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی این 7 نکته را فراموش نکنید

10 مارس 2018 نکات راه اندازی کسب و کار اینترنتی ، آموزش کامل قدم اول راه اندازی و تاسیس باشد، پس طبیعتا بخش اول که «شناخت ویژگی‌های خودتان» است، برایش مفید نیست. و کار اینترنتی است اما در ابتدا بیایید کمی کلی تر به قضیه نگاه کنیم. تنها کافی است کلمات کلیدی کسب و کار خود که برای یک سایت خیاطی 

27. ثروتمندترین افراد هر کسب و کار چه کارهایی انجام می دهند

20 ا کتبر 2015 نظرات‌تان در قسمت اول ( آیا برای ثروتمند شدن داشتن استعداد کافی است؟) نمی‌توانیم از توانایی‌‌هایمان کسب درآمد کنیم در حالی‌که افراد زیادی با همین توانایی . خریدم و خیلی هم مفید بودند اما بازهم نمیدونم در شغل خودم چطور رشد کنم و به درآمد بالا افراد با شناخت قبلی و معرف میاند و من نمیدونم برای پیشرفتم چکار کنم.

28. چطور | هر آنچه برای یادگیری، پیشرفت و موفقیت نیاز دارید

چطور در بداهه سخن گفتن مهارت پیدا کنیم؟ مریم مقدس ۶ شهریور ۹۷ 1 امشب کنفرانسی در حال برگزاری است و قرار شده رئیس شما یکی از سخنرانان را معرفی کند.

29. بیزینس پلن کافی شاپ : از کجا شروع کنیم، چه چیزهایی را در

اگر تصمیم دارید کافه یا کافی شاپی راه بیاندازید، حتما در خیال خود آینده‌ی موفق و شیرین کسب و کارتان را بارها و بارها تجسم کرده‌اید.

30. چطور ثروتمند شویم بدون اینکه هر روز سخت کار کنیم - از

فاش شدن راز ثروتمند شدن افراد سر شناس و معروف و چگونگی شناسایی فرصت ها - چطور ثروتمند شویم بدون اینکه هر روز سخت کار کنیم - بهنام ثانی

31. کسب و کار - kabulinsider.com

چطور کار پیدا کنیم. در حال حاضر دریافتن وظیفهٔ مناسب به مثابهٔ گذشتن از هفت خوان رستم شده است جوانان تحصیل کرده با مدرک معتبر تحصیلی بیکار اند و نمی‌دانند چگونه کار پیدا کنند.

32. چگونه به شناخت کافی در ازدواج دستیابیم

چطور شناخت کافی کسب کنیم؟ روش شناخت همسر آینده، شناخت، شناخت زن، شناخت همسر، شناخت شوهر، شناخت مرد، راه های شناخت

33. چطور با شناخت ۷ استراتژی ذهنی افراد مختلف، آن‌ها را به

چطور با یک نفر قطع رابطه کنیم که کمترین اثر منفیِ ممکن را داشته باشد؟ گاهی اوقات متوجه می‌شیم ادامه ارتباط با یک نفر به دلایلی دیگه درست نیست.

34. موانع موفقیت؛ ۷ مانعی که باعث شکست شما می‌شود | چطور

ما به این نصیحت عمل می‌کنیم و به هدف‌های بزرگی فکر می‌کنیم که می‌خواهیم آنها را عملی کنیم. تصمیم می‌گیریم نمرات عالی کسب کنیم، شغل پردرآمد داشته باشیم، ترفیع بگیریم و غیره.

35. چطور درباره همسر آینده تحقیق کنیم؟

چطور درباره همسر آینده تحقیق کنیم ازدواج ناموفق,تحقیقات خواستگاری ,تحقیق از آشنایان,تحقیق از دوستان

36. چگونه بدون هیچ پولی کسب و کاری را شروع کنیم؟

آیا می دانید که بدون پول هم می توانید کسب و کاری را شروع کنید؟ آیا به دلیل نگرانی از نداشتن پول، قادر به دنبال کردن رویایتان در زمینه کارآفرینی نیستید؟

37. هزینه های راه اندازی کافی شاپ - تجهیزات آشپزخانه صنعتی

هزینه های راه اندازی کافی شاپ. هزینه های راه اندازی کافی شاپ . جهت معرفی مرحله های هزینه بر در یک کافی شاپ ، ما از صفر تا مرحله شروع کار ، این امر را برای شما عزیزان توضیح داده ایم.

38. چطور کسب‌وکار خود را به "استارتاپ" تبدیل کنیم - اخبار

چطور کسب‌وکار خود را به "استارتاپ" تبدیل کنیم تغییر و تحول در صحنه کسب‌وکاری کشورها، باعث شده تا روزانه

39. وارد کردن هدر با متن و شماره متفاوت برای هر صفحه در word

چطور به پرونده ی ورد Header اضافه کنیم؟ وارد کردن هدر به پرونده های ورد کار ساده ای است و با چند کلیک قابل انجام است.

40. کسب درآمد از اینترنت یعنی چه؟ - کامپيوتر، اينترنت و موبايل

بسیاری از افراد جامعه به دلیل نداشتن شناخت کافی معتقدند که کسب درآمد از اینترنت کار افراد تنبل است، اما عقیده ما در گروه مدیر وب کاملاً برخلاف این گروه است و ما اعتقاد داریم که افراد زرنگ در این حوزه موفق‌تر هستند.

41. چطور اقتصاد خانواده را مدیریت کنیم؟

اهداف تشکیل‌دهندگان خانواده محقق نمی‌شود مگر آنکه رئیس و مدیر خانه برای رسیدن به اهداف مورد نظرشان با شناخت کافی از امکانات و منابع در اختیار، برنامه‌ریزی داشته باشند.

42. چطور هندوانه خوب انتخاب کنيم

‎هندوانه و طالبی رسیده را چطور باید شناخت آری فان هندوانه و طالبی رسیده را چطور باید یک هندوانه خوب انتخاب کنیم هندوانه هندونه آموزش خرید هندوانه خواص هندوانه فواید ه Searches related to چطور

43. چطور برای خواستگاری تحقیق کنیم؟

همچنین بخوانید : چطور درباره همسر آینده تحقیق کنیم؟ 1- تحقیق از آشنایان بستگان شخص‌ از روحیات‌، اخلاق و کردار او باخبرند.

44. تبلیغات در تلگرام چگونه و چطور ؟ [رپورتاژ آگهی]

در این مقاله سعی می شود در مورد تبلیغات در تلگرام صحبت کنیم و راهکار های جذابی از این شبکه اجتماعی را برای شما مطرح کنیم امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

45. چگونه محصولات و خدمات خود را راحت بفروشیم؟ - باقر ناصری

پس لازم است در هر کسب و کاری که هستیم چه در قسمت توزیع و یا تولید و همچنین خدماتی باید برای کالای خودمان، اصولی را مشخص کنیم تا بتوانیم راحت تر محصولمان را بفروش برسانیم.

46. چگونه شوهر پیدا کنیم؟ 8 روش پیدا کردن خواستگار

چگونه شوهر پیدا کنیم؟ 8 روش پیدا کردن خواستگار:کاهش آمار ازدواج علت‌های زیادی را در بر میگیرد که نمی‌توان در این مقاله به آن پرداخت. اما بحث دخترانی که همه آنها را بعنوان دخترانی خوب و ایده‌آل میشناسند

47. چطور اهدافمان را در زمان کوتاه محقق کنیم؟ - رسانه موفقیت یوکن

با شناخت جریان زندگی در می یابیم ضرب‌الاجلی برای زیستن وجود دارد. هر چند مدت زمان باقیمانده را نمی دانیم؛ اما می توانیم برنامه‌ی زندگی روزمره را بر اساس مهم‌ترین مسائل زندگی تنظیم کنیم.

48. چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟

چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟ اگر در فکر آغاز کسب و کار خود هستیداحتمالا نمی دانید چگونه باید این کار را انجام دهید؟

49. چطور درباره همسر آینده تحقیق کنیم؟

چطور درباره همسر آینده تحقیق کنیم؟امروزه با پیچیده شدن روابط، تغییر الگوهای آشنایی و ازدواج، زیاد شدن مهاجرت و حتی بالا رفتن مشکلات زمینه‌ای مثل اعتیاد

50. چطور در 14 قدم یک کسب‌وکار آنلاین راه‌اندازی کنیم؟ – بخش دوم

در این راه ارزش استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف برای شناخت دیگر کسب‌وکارهای آنلاین و افراد فعال و مسئول در آن‌ها را نادیده نگیرید.

51. آموزش تصویری ساخت ایمیل [ چگونه ایمیل بسازیم ؟] + ویدئو

چطور ایمیل بسازیم ؟ چگونه ایمیل بسازیم ؟ آموزش تصویری ساخت ایمیل : بهترین سرویس دهنده ایمیل در جهان کدام است ؟ ایمیل به عنوان یک ابزار بسیار مهم برای ارسال پیام بصورت الکترونیکی بشمار می رود ایمیل امروزه به عنوان یکی از

52. کسب درآمد از اینترنت یعنی چه؟ - کامپيوتر، اينترنت و موبايل

بسیاری از افراد جامعه به دلیل نداشتن شناخت کافی معتقدند که کسب درآمد از اینترنت کار افراد تنبل است، اما عقیده ما در گروه مدیر وب کاملاً برخلاف این گروه است و ما اعتقاد داریم که افراد زرنگ در این حوزه موفق‌تر هستند.

53. چطور اقتصاد خانواده را مدیریت کنیم؟

اهداف تشکیل‌دهندگان خانواده محقق نمی‌شود مگر آنکه رئیس و مدیر خانه برای رسیدن به اهداف مورد نظرشان با شناخت کافی از امکانات و منابع در اختیار، برنامه‌ریزی داشته باشند.

54. چطور هندوانه خوب انتخاب کنيم

‎هندوانه و طالبی رسیده را چطور باید شناخت آری فان هندوانه و طالبی رسیده را چطور باید یک هندوانه خوب انتخاب کنیم هندوانه هندونه آموزش خرید هندوانه خواص هندوانه فواید ه Searches related to چطور

55. چطور برای خواستگاری تحقیق کنیم؟

همچنین بخوانید : چطور درباره همسر آینده تحقیق کنیم؟ 1- تحقیق از آشنایان بستگان شخص‌ از روحیات‌، اخلاق و کردار او باخبرند.

56. تبلیغات در تلگرام چگونه و چطور ؟ [رپورتاژ آگهی]

در این مقاله سعی می شود در مورد تبلیغات در تلگرام صحبت کنیم و راهکار های جذابی از این شبکه اجتماعی را برای شما مطرح کنیم امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد .

57. چگونه محصولات و خدمات خود را راحت بفروشیم؟ - باقر ناصری

پس لازم است در هر کسب و کاری که هستیم چه در قسمت توزیع و یا تولید و همچنین خدماتی باید برای کالای خودمان، اصولی را مشخص کنیم تا بتوانیم راحت تر محصولمان را بفروش برسانیم.

58. چگونه شوهر پیدا کنیم؟ 8 روش پیدا کردن خواستگار

چگونه شوهر پیدا کنیم؟ 8 روش پیدا کردن خواستگار:کاهش آمار ازدواج علت‌های زیادی را در بر میگیرد که نمی‌توان در این مقاله به آن پرداخت. اما بحث دخترانی که همه آنها را بعنوان دخترانی خوب و ایده‌آل میشناسند

59. چطور اهدافمان را در زمان کوتاه محقق کنیم؟ - رسانه موفقیت یوکن

با شناخت جریان زندگی در می یابیم ضرب‌الاجلی برای زیستن وجود دارد. هر چند مدت زمان باقیمانده را نمی دانیم؛ اما می توانیم برنامه‌ی زندگی روزمره را بر اساس مهم‌ترین مسائل زندگی تنظیم کنیم.

60. چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟

چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟ اگر در فکر آغاز کسب و کار خود هستیداحتمالا نمی دانید چگونه باید این کار را انجام دهید؟

61. چطور درباره همسر آینده تحقیق کنیم؟

چطور درباره همسر آینده تحقیق کنیم؟امروزه با پیچیده شدن روابط، تغییر الگوهای آشنایی و ازدواج، زیاد شدن مهاجرت و حتی بالا رفتن مشکلات زمینه‌ای مثل اعتیاد

62. چطور در 14 قدم یک کسب‌وکار آنلاین راه‌اندازی کنیم؟ – بخش دوم

در این راه ارزش استفاده از شبکه‌های اجتماعی مختلف برای شناخت دیگر کسب‌وکارهای آنلاین و افراد فعال و مسئول در آن‌ها را نادیده نگیرید.

63. آموزش تصویری ساخت ایمیل [ چگونه ایمیل بسازیم ؟] + ویدئو

چطور ایمیل بسازیم ؟ چگونه ایمیل بسازیم ؟ آموزش تصویری ساخت ایمیل : بهترین سرویس دهنده ایمیل در جهان کدام است ؟ ایمیل به عنوان یک ابزار بسیار مهم برای ارسال پیام بصورت الکترونیکی بشمار می رود ایمیل امروزه به عنوان یکی از

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 27
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 152
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 8,445
  • بازدید کلی : 108,083