loading...
دانلود آهنگ جدید موزیک خارجی موزیک ویدیو خارجی جدید
حسین بازدید : 31 یکشنبه 20 آبان 1397 نظرات (0)
1. وابستگی شوهر به خانواده اش چطور کم می شود؟ - نوعروس

15 آگوست 2014 دخالت خانواده همسر در زندگی مشترک تان و وابستگی شوهر به خانواده اش زندگی شان وابسته هستند و این موضوع مشکلاتی برای عروس خانم ها ایجاد می کند. آمد اما اگر این وابستگی منجر به این شود که الگوهای سنتی خانواده خودش را وارد 

2. با شوهر و مردان وابسته به مادر چطور باید رفتار کرد؟ - ایران وی

10 مه 2015 اگر مرد و همسر شما نیز به مادر و خانواده اش وابسته است پیشنهاد میکنیم این مطلب را تا آخر به دقت بخوانید. شوهر و عروس در امان نیستیم، می‌خواهم بگویم که عینک‌های پیش‌داوری‌تان و پسر نسبت به خانواده خود وابستگی نداشته باشند، اما دل‌بستگی نه . مرگ بر مادر شوهری که پسرش رو اینجوری وابستهء خودش کرده و اگه 

3. کمک های مالی شوهرم به خانواده اش | پرسمان دانشجويي - تربیتی و مشاوره

با سلام و تشكر از شما؛ شوهرم هر ماه كمك های مالی به خانواده اش مي كند، اعم از خريد يا كمك تو كه نگرفتم؛ البته خودم احساس مي كنم، فكر مي كنه كه اونا خجالت مي كشند، چون اونا خيلي به پول قبل از خواندن جواب سوال، مي خواهم در اين باره با دقت كافي تامل كنيد. اما نه، من اين فرمول را پس از سال ها مشاوره خانواده به دست آوردم اما نه در كتابها و نظريات  

4. شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم :: خانواده برتر

هر وقت هم می اومد تو اتاق یه بهونه هایی می اورد که من ازش رابطه نخوام. البته نه اینکه شورش دربیاد تا اخلاقشو اصلاح میکرد زود به عنوان پاداش مهربون و شاد میشدم. .. ناراحت شدم دلم گرفت از دستش گفتم من اصلا عروسی نمی خوام همینجوری بریم خونمون. نیم عقد گذاشتم با دادگاه و لی ادامه دادم تا روز عروسیمون خانواده اش نیومدن و 7 سال با من قطع 

5. چگونه ازدواج را با خانواده مطرح کنیم ؟ - نمناک

ازدواج کردن امروزی ها وجگونه بگم میخوام ازدواج کنم وپیدا کردن رگ خانواده برای مطرح در آن پررنگ تر می شود و این نه تنها به شناخت بیشتر کمکی نمی کند بلکه باعث می خانواده ها آن را رسمی می کنید، شناخت، شکل جدید و جدی تری به خودش می گیرد که می توانید از آنها راهنمایی بگیرید و با توجه به شرایط خانواده تان بومی سازی اش کنید.

6. چجوری به شوهرم بگم نمی تونم در کنار خانوادش زندگی کنم ؟ :: خانواده برتر

19 ژوئن 2016 مگه میشه شما شوهرت رو دوست داشته باشی اما ، مامان باباش نه ، خانواده اش رو نه . وقتی خوبه ، مطمئنا هیچ مشکلی پیش نمیاد و اگه اومد ، آقا خودش می تونه 

7. هشدار به آقایان! سند اموالتان را به نام خود نزنید - جام جم آنلاین

8 ژانويه 2015 من می‌گفتم: برای فردایمان این را می‌خواهم و آن را نه، تو مشتاقانه گوش می‌دادی! مادرم می‌گوید مهریه من 30 هزار تومان پول بود که در زمان خودش، خیلی رقم پایینی نبود. کیوان وارد راهروی باریک و دلگیر مجتمع قضایی خانواده می‌شود. . نظر خود را وارد كنیدبابای خدابیامورزم در قید حیات خودش 3دانگ خونه اش را بنام مادرم كرده و این 

8. با بداخلاقی پدر چه کنم؟ | گروه اینترنتی رهروان ولایت

من نه از پدرم پول خواستم نه خونه نه ماشین فقط ارامش خواستم نشد. . منم خودم خیلی دختر مقیدی هستم و پدرومادرم رو خیلی دوست دارم وتمامی حرفاتونو قبول دارم ولی مثلا بخاطر دیگران خانواده اش رو فدا میکنه . فقط از خدا صبر واستقامت یاری می خواهم . . از خداوند مهربان می خواهم که به شما در مقابل رفتارهای عصبانی پدر و مادر صبر عنایت کنه 

9. شوهرم فحش ميده و بد اخلاقه | گروه اینترنتی رهروان ولایت

همان گونه كه نوشته ايد شوهرتان به شما فحش مي دهد البته كار او بسيار نادرست است مردي كه همه خوبي ها را داشته باشد ولي در اهل خانه و با خانواده اش بد اخلاق باشد به عذاب قبر و . .. شوهرم بعد از عروسی بهم فهش میده وکتکم میزنه من نه قهر میکنم نه به خانوادم میگم چه کنم .. از بددهنی وکتک کاری گرفته تازخم زبون و بی احترامی به خودم و خانوادم.

10. مادهوری دیکشیت - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

در همان سال فیلمی به نام «من می‌خواهم مدوری دیکشیت شوم» (Main Madhuri Dixit Banna در ۲۰۰۶، دیکشیت به همراه خانواده اش به هند بازگشت، و در فیلم رقص «بیا برقصیم » دیکشیت نه تنها برای مهارت‌های بازیگری اش، بلکه برای مهارت‌های رقص اش نیز شناخته می‌شود. . ۱۹۹۸, آقای بزرگ آقای کوچک (Bade Miyan Chote miyan), خودش.

11. چطور در خواستگاری بله بگیریم؟ (پسران بخوانند) - برترین ها

3 دسامبر 2013 در این لحظت تنها به گل قالی نگاه کنید نه چهره پدر و مادر. طبیعی است بهتر است با جمله ای مثل «آدرس/ شماره اش را هم دارم» توجهات را معطوف خود کنید. می توانید یکی از افراد مؤنث خانواده را ببرید نزدیک محل کار/ تحصیلتان و از دور، طرف را نشانش دهید. .. خودم. درباره چطور در خواستگاری بله بگیریم؟ (پسران بخوانند).

12. ای کاش زن زندگی ام این رازها را می دانست - برترین ها

29 فوریه 2012 17 – نزد خانواده خودم و خانواده خودت و دوستانم از من بد گویی نکن. 18 – بیشتر اما دارم درباره اش فکر می کنم.» 40 – وقتی در حال این بدان معنا نیست که مرا سرزنش و در موردم قضاوت کنی، من زن زندگی می خواهم نه زن ایرادگیر. 45 – برایم 

13. چگونه آشنایی و دوستی را به ازدواج برسانید؟ + 17 نکته مهم - عروس

31 ژانويه 2017 یا این روابط دوستی به شناخت درست و اصولی منجر می شود و دو طرف پس از طی یک پیوندی که در آن نه تنها دو انسان، بلکه دو فرهنگ، دو خانواده و دو دیدگاه انتخابی که اگر عاقلانه و آگاهانه شکل نگیرد عواقب آن دامن گیر خود فرد و خانواده اش خواهد بود. خودم تنهام واقعا تو این شرایط به یه همجنس احتیاج دارم که باهاش درددل کنم.

14. جزییات زندگی قاتل آتنا / خانواده متهم از شهر فراری شدند

17 جولای 2017 من از آمپول می‌ترسم، برای همین به مریض‌هایم قرص می‌دهم، نه آمپول». مربی مهدکودک حالا فقط از خدا می‌خواهم به خانواده‌اش صبر بدهد». بعد از گم‌شدن آتنا چند بار با من حرف زد و گفت آتنا مثل دختر خودم است اگر کمکی از من بر‌می‌آید، بگوید.

15. طارمی: از مردم می‌خواهم تنها به خودم فحاشی کنند! - مشرق نیوز

26 ژوئن 2018 وی در خصوص ضربه آرنج رونالدو به پورعلی‌گنجی عنوان کرد: نه فقط واقعا از مردم می‌خواهم به خودم فحاشی کنند و با خانواده‌ام کاری نداشته باشند. بازیکن تیم ملیمون از ملتش می خواد اگر می خوان فحاشی کنن به خانواده اش توهین نکنن.

16. برادر شوهرم به من فهماند که دنبال ارتباط با من است و من در غیاب - رکنا

13 آوريل 2017 به گزارش رکنا، در یک خانواده متوسط بزرگ شده و پس از دیپلم گرفتن به دلیل ماندن، سرانجام با فرشید که او نیز مانند خودم از جامعه ای نه چندان مرفه بود، برخلاف گاهی به من و برادر زاده اش سری می زد و در برخی از موارد که دخترم بیتابی می کرد نبودم زیرا می دانستم هر اندازه که او در افیون مصرف مواد مخدر فرو رود، من خواهم 

17. فراخوان آزادی شیرین معینی از تشکیلات رجوی

ماه گذشته شیرین معترض به تشکیلات توسط سازمان به آلبانی می آید و علیرغم خداوند به شما کمک کند همانطور که شما به آنها کمک می کنید، این بچه من نه مادر داره و نه پدر من هم تا می تونم می خواهم بهش کمک کنم، خانواده اش و من هم می دونیم که باید خودش تماس 

18. علت نگاه هایش چیست؟

ترم بعد به حدی شیفته اش شدم که به بهانه رفع اشکال درس ریاضی پیشش می رفتم شده بودند و می دانستند که قصد من چیست؛ ولی نمی دانم خودش هم متوجه شده بود یا نه؟ می شوم یا نه؛ فقط می خواهم به خواستگاری من بیاید؛ اگر خوب نبود - وقتی که خانواده ها  

19. اولین مصاحبه دختری که توسط مجری مشهور اغفال شد - آفتاب

4 ژانويه 2013 **اول به عنوان یک مخاطب می‌خواهم بیشتر تو را بشناسم، لطفا کمی از شرایط خود -نه. وقتی به ایران آمد این موضوع را مطرح کرد.سه الی چهار روز بعد از آمدنش از حج اگه این دختر خانم خودش نمیخواست اولا دروغ به خانواده اش برای سفر کیش 

20. خانواده شوهرم بر علیه من توطئه و بدگویی می کنند - مهکام

یعنی تهدید خودم برای زندگی ام را در وجود دیگران می دیدم ، نه در وجود خودم . فکر همدستی شوهرم با خانواده اش و احساس تنهایی خودم ، در کنار خاطره آن رفتارها به تلاش های مادرم برای آرام کردن خودم را نپذیرفتم و به سر او داد زدم و گفتم که می خواهم تنها باشم.

21. قطع ارتباط با خانواده همسر > مشاوره رایگان > مشاوره خانواده

بازم من برگشتنی رفتم بوسش کردم و گفت من خودم دلم برات میسوزه ک عروس ما شدی. منم گفتم خوب بریم اونجا دیگه ک شوهرم با خنده گفت نه ما همینجا میمونیم دیگه. .. از شما می‌خواهم با یک مشاور صحبت کنید و برای آموختن رفتار قاطعانه بیشتر تلاش 

22. خانوارهای کم‌درآمد در سامانه وزارت‌کار ثبت‌نام کنند - اقتصاد آنلاین

8 مه 2017 مردی 48 ساله هستم دارای سه سرعائله می باشم وحدودهشت سال بیکارهستم درخرج . خودم ۵۵ ساله سرپرست خانوار هستم خانواده ای هستیم ۴ نفره خودم بیکارم . وهیچ عاقبت کاری ندارد نه جانی نه مالی خودشم نتونسته بیمه کنه اصلا خرجمون با دخلمون نمیخونه. . شرط سنی داشتم که اگه امسال نیز بگذرد آن شرایط را هم از دست خواهم داد.

23. به زن ناشزه حقوقی تعلق می گیرد؟/آیا تمکین در مهریه تاثیر دارد؟/در چه

11 ژوئن 2015 وظایف برای پیشگیری از تخطی افراد است نه شکل دهنده یک زندگی زیبا و دلچسب. به دلیل فضیلت هایی که برای مرد قرار می دهند ریاست خانواده به عهده مرد است و مرد برای مثال اگر شوهر معتاد به مواد مخدر باشد و زندگی اش غیرقابل تحمل باشد بهتر است مرد به نسبت توانایی خودش مهریه را فی المجلس پرداخت کند و اگر 

24. مهم‌ ترین معیارهای (ازدواج موفق) از دیدگاه دکتر فرهنگ هلاکویی | ۲۰

12 آگوست 2016 درست است که شما دونفر ازدواج می کنید، اما هم ریشه در خانواده دارید هم در دیدگاه فلسفی خودش، در نگاه خودش و جهان بینی خودش در آن، بینش خودش، مانند شما باشد. بسیاری از ما اصلا گفتگو بلد نیستیم و چون نمی خواهم وارد بحث ایشان بشوم هنر و فلسفه Knowledge؛ به معنی عام کلمه هم می گیرم نه به معنی Science اش.

25. ازدواج مجدد براي زنان مطلقه - پارسی طب

دکتر بدرالسادات بهرامی، کارشناس مسائل خانواده و دارای دکترای تخصصی در گذشته های نه چندان دور، مطلقه های جوانی که فرضا ۲۴ تا ۲۶ سال داشتند، همچنین ممکن است آنقدر در محل کار تحت فشار داوطلبان رابطه قرار بگیرد که خودش از همسرم فقط شناسنامه ای شوهر بود نه در مخارج زندگی کمک می کرد نه حتی به مشکلات زندگی کاری داشت.

26. ایا بعد از رابطه نامشروع ازدواج به صلاح است؟ | شهر سوال

18 سپتامبر 2014 ۱-۴آثار پسندیده آن این است که انسان به خطای خودش اعتراف می کند و از دیگران کمک .. با مادر خود هم می افتد و می گفت با این همه گناه صد در صد به جهنم میرم پس می خواهم خودم . شده اید و به نوعی از نظر اخلاقی به خیانت آن آقا به خانواده اش کمک کرده اید. . در مرحله بعد خیلی سریع و جدی به دنبال ازدواج باشید البته نه به سبک 

27. پسرانی که با دختران بزرگتر از خودشان ازدواج می کنند بخوانند - قم فردا

15 ا کتبر 2013 زمانی که یک پسر با دختری بزرگتر از خودش ازدواج می کند کافی است یکی از اقوام خب در فرهنگ خارج طلاق و روابط خارج از حدود خانواده، مانند ایران قبح ندارد اما در سن ازدواج بالا می رود و در نتیجه اش هم پسران مجبور می شوند با دختران بزرگ تر از . نه من خودم با فردی در ارتباطم که از من کوچیکتره و واقعا احساس عمیقی 

28. دکتر نسرین امیری روانپزشک متخصص کودکان: ازدواج با

به هم ریختن ساختار خانواده، می‌تواند خیلی چیزهای دیگر را هم به دنبال خود بیاورد؛ از جمله تعاریف و مصادیق جدیدی از خانواده را.

29. آیا مرگ زن مهریه اش را ساقط می کند؟

برای همین می‌خواهم انتخاب میزان مهریه را به عهده خودش بگذارم، زیرا می‌دانم او بهترین انتخاب را خواهد داشت و بهترین شیوه را در پیش خواهد گرفت.

30. وقتی تنانگی با عشق می‌آمیزد، زیبایی و هیجان‌اش را دوست

وقتی با عشق می‌آمیزد، زیبایی و هیجان‌اش را دوست دارم و به‌عنوان نویسنده می‌خواهم آن را گذرا به مخاطب نشان دهم.

31. خودم را نمی‌خواهم - beytoote.com

پیش خودش فکر می‌کرد که وقتی بینی‌اش را عمل کند قطعا زیباتر می‌شود و در این صورت دوستان بیشتری هم می‌یابد و نتیجه آن این است که شغل بهتری پیدا می‌کند و زندگی‌اش زیرورو می‌شود.

32. دختری‌که خود را 'شوهر شهر' می‌خواند - BBC News فارسی

هانیه در ویدئوهایی که از طریق شبکه‌های اجتماعی نشر می‌کند خودش را "شوی شار" یعنی شوهر شهر، می‌خواند.

33. سرنوشت وکیلی که حاضر است مهریه‌اش را ببخشد و طلاق بگیرد

سرنوشت وکیلی که حاضر است مهریه‌اش را ببخشد و طلاق بگیرد/ شوهرم خشن است، می‌خواهم دوستانه جدا شوم

34. خودم را نمی‌خواهم - toomar.net

مشاوره خانواده خودم را نمی‌خواهم هویت جدید جسمی , قدرت تفکر انتزاعی هویت منسجم خانوادگی,هویت واقعی ,کسب هویت

35. اول ظاهرش را بپسندید بعد خودش را! • پارسی وان

آرزو می کنید کاش بعضی از جنبه های رفتاری اش را به میل شما تغییر می داد؟ دست نگه دارید! این ازدواج برای شما خطرناک است.

36. ‫تا وقتی که در کنار خانواده ام بودم نتوانستم قفل زبانم را

همسرم تمام گفتگوهای من و خودش را برای خانواده اش به خاطر شادی مادرم بود که توان نه می خواهم و

37. دختری که بعد از ۲۰ سال خانواده‌اش را یافت - ایسنا

دختری که به وسیله پدرش ۲۰ سال پیش در اتوبوس به افراد دیگری داده شده بود، بالاخره خانواده اصلی‌اش را پیدا کرد.

38. می خواهم ازدواج کنم تا - beytoote.com

و به این ترتیب خودش را به خانواده دختر معرفی کند. دختر هم همین طوری باید عمل کند. البته دختر معمولا مورد سۆال قرار می‌گیرد و خیلی لازم نیست خودش صحبت کند.

39. همسرم تمام گفتگوهای من و خودش را برای خانواده اش تعریف می

برای شنیدن جدیدترین گفتگوهای آقای دکتر هلاکویی ( برنامه رازها و نیازها) در زمینه های ( روانی .

40. سیاستمداران متوهم‌اند که جامعه را می‌شناسند/ ناکارآمدی

می‌گوید که این چیزهایی که می‌گویید درست است، اما باید به این حاشیه‌ها هم توجه کرد و می‌گوید سیل آمده درست است، پس سرعتت را کم کن، روبه رو را هم نگاه کن، کنار جاده را هم ببین و ….

41. همسر شهید نوروزی: مهدی گفت در ساختمان قیطریه همه اهل فتنه

هر جایی که خطر بود خودش را می‌رساند. گفت کارها و برنامه‌ام این است و می‌خواهم این مسیر را بروم. فرمودید «اسلام اگر بیند خطر/ جان را فدای‌اش می‌کنیم» و دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی در

42. دروغ چرا؟ من می خواهم شما - مرد روز

ناباورانه سرتان را تکان می دهید: نه، نه من دوستان زیادی دارم که با هم در مورد آفتابه صحبت می کنیم … حرف شما را قطع می کند: « واقعیت این است که ما مردها برای حرف زدن در مورد آفتابه ساخته نشدیم.

43. شوهر مهندس می‌خواهم نه بساز و بفروش!

رامتین همیشه با خودش فکر می کرد یک پدر خوب و یک شوهر ایده آل فقط باید تلاش کند پول دربیاورد؛ پولی که در خانه و برای آرامش اعضای خانواده اش خرج شود.

44. آیا مرگ زن مهریه‌اش را ساقط می‌کند؟

برای همین می‌خواهم انتخاب میزان مهریه را به عهده خودش بگذارم، زیرا می‌دانم او بهترین انتخاب را خواهد داشت و بهترین شیوه را در پیش خواهد گرفت.

45. rouZGar.com | من زن می‌خواهم

زنی می‌خواهم که وقتی با خانواده‌ام برای استراحت و تنوع به تعطیلات می‌رویم، تا آن‌جا پیش برود که کسی را برای مراقبت از من و بچه‌هایم بگمارد.

46. ۱۴ رفتاری که نشان می‌دهد مردی به شما علاقه ندارد - مردمان

اگر می‌بینید که همسرتان در خانه‌اش دوست دارد در آغوشتان بگیرد، ببوسدتان یا ناز و نوازشتان کند اما در خیابان حتی دستتان را هم نمی‌گیرد باید هوشیار باشید.

47. همسرم می گوید چرا باید فرزندمان اسم فامیل پدر را داشته

ولی می توانی به او پیشنهاد کنی که همه اسامی که او برای فرزندتان انتخاب می کند را برای پیشنهاد مطرح کند و تو مثلا از بین سه یا چهار اسم مورد علاقه او، یکی را انتخاب کنی و به تفاهم برسید..

48. ایرنا - مصاحبه با کودکی که خودش اسباب بازی‌اش را می‌سازد

مصاحبه با کودکی که خودش اسباب بازی‌اش را می‌سازد تهران- ایرنا- برای من که سالهاست صنایع‌دستی می‌بینم سی‌امین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با 500 غرفه پر زرق و برقش دلم را نمی‌لرزاند اما درست در آخرین غرفه، آخرین بند

49. سرمربی کاشیما آنتلرز: می‌خواهیم اولین تیمی باشیم که

سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن تأکید کرد، این تیم در دیدار فردا مقابل پرسپولیس همه کاری می‌کند تا بازی را کنترل کرده و به نتیجه موردنظرش دست یابد.

50. مردی ایرانی با 26 زن و گرفتن 3 زن در یک شب!!

وقتی حاجی می‌خواست دوباره ازدواج کند، مادرم خودش چادر به کمر می‌بست و به در خانه آن زن می‌رفت تا او را از خانواده‌اش برای حاجی خواستگاری کند!»

51. به زور شوهرش دادند؛ خودش را کشت | خانه امن

خلاصه پس از دو سال مریم به خانواده‌اش می‌گوید که می‌خواهد جدا شود، اما خانواده به شدت او را تحت فشار گذاشته و می‌گویند که باید به زندگی مشترک ادامه دهی.

52. سیاستمداران متوهم‌اند که جامعه را می‌شناسند/ ناکارآمدی

می‌گوید که این چیزهایی که می‌گویید درست است، اما باید به این حاشیه‌ها هم توجه کرد و می‌گوید سیل آمده درست است، پس سرعتت را کم کن، روبه رو را هم نگاه کن، کنار جاده را هم ببین و ….

53. همسر شهید نوروزی: مهدی گفت در ساختمان قیطریه همه اهل فتنه

هر جایی که خطر بود خودش را می‌رساند. گفت کارها و برنامه‌ام این است و می‌خواهم این مسیر را بروم. فرمودید «اسلام اگر بیند خطر/ جان را فدای‌اش می‌کنیم» و دفاع از مرزهای انقلاب اسلامی در

54. دروغ چرا؟ من می خواهم شما - مرد روز

ناباورانه سرتان را تکان می دهید: نه، نه من دوستان زیادی دارم که با هم در مورد آفتابه صحبت می کنیم … حرف شما را قطع می کند: « واقعیت این است که ما مردها برای حرف زدن در مورد آفتابه ساخته نشدیم.

55. شوهر مهندس می‌خواهم نه بساز و بفروش!

رامتین همیشه با خودش فکر می کرد یک پدر خوب و یک شوهر ایده آل فقط باید تلاش کند پول دربیاورد؛ پولی که در خانه و برای آرامش اعضای خانواده اش خرج شود.

56. آیا مرگ زن مهریه‌اش را ساقط می‌کند؟

برای همین می‌خواهم انتخاب میزان مهریه را به عهده خودش بگذارم، زیرا می‌دانم او بهترین انتخاب را خواهد داشت و بهترین شیوه را در پیش خواهد گرفت.

57. rouZGar.com | من زن می‌خواهم

زنی می‌خواهم که وقتی با خانواده‌ام برای استراحت و تنوع به تعطیلات می‌رویم، تا آن‌جا پیش برود که کسی را برای مراقبت از من و بچه‌هایم بگمارد.

58. ۱۴ رفتاری که نشان می‌دهد مردی به شما علاقه ندارد - مردمان

اگر می‌بینید که همسرتان در خانه‌اش دوست دارد در آغوشتان بگیرد، ببوسدتان یا ناز و نوازشتان کند اما در خیابان حتی دستتان را هم نمی‌گیرد باید هوشیار باشید.

59. همسرم می گوید چرا باید فرزندمان اسم فامیل پدر را داشته

ولی می توانی به او پیشنهاد کنی که همه اسامی که او برای فرزندتان انتخاب می کند را برای پیشنهاد مطرح کند و تو مثلا از بین سه یا چهار اسم مورد علاقه او، یکی را انتخاب کنی و به تفاهم برسید..

60. ایرنا - مصاحبه با کودکی که خودش اسباب بازی‌اش را می‌سازد

مصاحبه با کودکی که خودش اسباب بازی‌اش را می‌سازد تهران- ایرنا- برای من که سالهاست صنایع‌دستی می‌بینم سی‌امین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی با 500 غرفه پر زرق و برقش دلم را نمی‌لرزاند اما درست در آخرین غرفه، آخرین بند

61. سرمربی کاشیما آنتلرز: می‌خواهیم اولین تیمی باشیم که

سرمربی تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن تأکید کرد، این تیم در دیدار فردا مقابل پرسپولیس همه کاری می‌کند تا بازی را کنترل کرده و به نتیجه موردنظرش دست یابد.

62. مردی ایرانی با 26 زن و گرفتن 3 زن در یک شب!!

وقتی حاجی می‌خواست دوباره ازدواج کند، مادرم خودش چادر به کمر می‌بست و به در خانه آن زن می‌رفت تا او را از خانواده‌اش برای حاجی خواستگاری کند!»

63. به زور شوهرش دادند؛ خودش را کشت | خانه امن

خلاصه پس از دو سال مریم به خانواده‌اش می‌گوید که می‌خواهد جدا شود، اما خانواده به شدت او را تحت فشار گذاشته و می‌گویند که باید به زندگی مشترک ادامه دهی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 194
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 52
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 8,639
  • بازدید کلی : 108,277